perjantai 23. tammikuuta 2009

Kuusi sattumanvaraista asiaa

Kirjailijan häiriöklinikalta nappasin mukaani meemin, jossa käsketään paljastaa kuusi sattumanvaraista seikkaa itsestä ja haastaa sitten mukaan kuusi muuta bloggaajaa. Minä haluaisin haastaa kaikki teidät, jotka olette ilmoittautuneet lukijoiksi. Jos teillä on oma blogi, jossa faktoja itsestänne paljastella, ja halua moiseen, niin ainakin minä kävisin mielelläni lukemassa. Muutkin pääsevät tietenkin kuvakkeittenne kautta näppärästi niitä katsomaan(jos joku ei vielä tiedä... En minäkään niin kauhean kauan ole tiennyt)

Meikäläinen nyt paljastelee itseään täällä harva se päivä, mutta tässä ne kuusi seikkaa lisää:

1. Minulla on yhteensä 13 lemmikkieläintä

2. Olen parantumaton idealisti

3. Ensimmäinen palkallinen työni oli kaupunginteatterissa iltanäyttelijänä

4. Olen tehnyt kaksi äänilevyä

5. Viimeisestä kivuttomasta päivästäni on yli 10 vuotta aikaa

6. Minulla on himo tuoreisiin porkkanoihin.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Uskaltaako kuitenkin kommentoida sen verran, että mukava kun vastasit meemiin...

Millan kirjoitti...

Kiltit kommentit on aina tervetulleita. Ilkimyksille akka ensin räksyttää, sitten haukkaa ;-)

Elegia kirjoitti...

Olipas mielenkiintoisia paljasteluja. 13 lemmikkiä? Se on aikamoinen määrä - saako udella mitä kaikkea tämä 13 pitää sisällään (koiria ja kissoja ainakin, lunttasin toisesta blogistasi).

Niin juu, olen tehnyt tämän paljastelun jo aiemmin.

Millan kirjoitti...

6 kissaa, 3 koiraa, 2 lammasta ja kukko & kana. Punastuttaahan tuota kertoa, mutta olen yrittänyt muistutella itselleni, että tuolla pohjoisemmassa Suomessa asustelee paljon perheitä, joissa on enemmän lapsiakin ;-)