torstai 5. maaliskuuta 2009

Meemiö

Äijä otti ja haastoi meemiöön. Kivojahan nämä ovat. Säännöt menevät näin:

Meemin säännöt:


1. Linkitä henkilö joka haastoi sinut.

2. Kirjoita säännöt blogiisi.
3. Kirjoita kuusi sattumanvaraista asiaa itsestäsi.
4. Haasta kuusi henkilöä postauksesi lopussa ja linkitä heidät.
5. Kerro kaikille haastamillesi henkilöille haasteesta ja jätä heille viesti heidän blogeihinsa.
6. Ilmoita haastajallesi, kun olet vastannut haasteeseen.



Ne sattumanvaraiset asiat akasta tällä kertaa:
1. Olen asunut laskutavasta riippuen vähintään kolmellatoista eri paikkakunnalla
2. Minulla on jo vuosia ollut vyötärölle saakka ulottuvat hiukset
3. En syö lihaa
4. Olen joskus omistanut vaateliikkeen
5. Olen eläkkeellä
6. Parasta aikaa sylissäni on kissanpoika

Bloggaajat, joille haluan tämän meemin jatkaa, ovat Saara, Jussi, Pohojan Akka, Äijänkäppyrä, WhySoSerious ja Esa.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos haasteesta! Paneudun siihen varmaankin seuraavaksi... :)

Äijänkäppyrä kirjoitti...

Kiitos haastehesta! Kolloo ku oon, moon ihan pihalla tuasta meemi-sanastaki ja säännööstä. Mitä tua meemi oikee tarkoottaa? Muumin tiärän. Mutta kaikesta hualimata yritän palaata tähän ehtoolla, jos vaan pääsen konehen äärehen.

Millan kirjoitti...

No, en minäkään tuota meemi-sanaa tässä käyttöyhteydessä oikein ymmärrä (kultturintutkimuksessa sen sijaan paremmin). Jos joku osaisi arvailla tai selittää, miksi se on otettu tämmöiseen käyttöön, siis tarkoittamaan noita blogissa kiertäviä kysymyslistoja, olisi kiva kuulla ja taas vähän sivistyä ;-)

Äijänkäppyrä kirjoitti...

Moon ny "meemittäny".