tiistai 14. huhtikuuta 2009

Parisuhdeteema jatkuu

Parisuhdeteema on pysynyt mielessä pitkin päivää. Hyvähän sitä on itsekseen pyöritellä, kun ei kukaan ole heittämässä sekaan eriävää mielipidettään...

Tämmöisen meemikyselyn nappasin mukaani Muistaako kukaan -blogista. Sopii kierrättää, jos kiinnostaa :-)

Miten kauan tunsitte toisenne ennenkuin aloitte seurustella?

-Heinäkuusta marraskuuhun 1984

Kuka pyysi ketä ulos?

-Ulos??! Kyllä me enimmäkseen ihan sisätiloissa liikuskeltiin...

Kuinka vanhoja olette?

-mies 41v, minä 3 vuotta vanhempi

Onko teillä yhteisiä lapsia?

- ei ole, ei tule, eikä tilattu

Entä lemmikkejä?

- paljon

Mikä tilanne on teille vaikein pariskuntana?

- siivoaminen, jota molemmat inhoavat

Kävittekö samaa koulua?

- kyllä jonkin aikaa

Oletteko kotoisin samasta kylästä?

- emme edes samasta läänistä

Kumpi on älykkäämpi?

- älykkyyttä on monta lajia, mutta taidamme olla yhtä mieltä siitä, että minä

Kumman sisaruksia näette enemmän?

- minun, ja se sopii hyvin molemmille

Kumpi on herkempi?

- olemme molemmat herkkiä, mutta eri tavoilla

Missä käytte eniten ulkona syömässä?

- Saarikosken ihanassa kasvisruokapaikassa

Mikä on kauimmaisin paikka jonne olette yhdessä matkustaneet?

- Taisi olla Lontoo, kun rahat loppuivat kesken matkalla Skotlantiin

Kummalla on hullummat eksät?

- Miehelle ehti kertyä niitä niin vähän ja minun olivat tosi hulluja, että kaipa sitten ne meikäläisen, vaikkei asiasta ole paljon keskusteltu.

Kummalla on pahempi temperamentti?

- Miten sen nyt ottaa. Riippuu arvioijasta. Minä olen äkkipikainen räiväke ja mies passiivisaggressiivinen flegmaatikko. Kumpi ärsyttää enemmän?

Kumpi laittaa ruoan?

- Mies aina silloin, kun halutaan kunnon sapuskaa. Minä silloin, kun yritän olla kiltti ja tiedän, että miehellä on tarpeeksi kova nälkä, jotta meikäläisen keitokset maistuu.

Kumpi on sosiaalisempi?

- Mitä se on?! Mies on, mutta minä näytän ja kuulostan siltä..

Kumpi on siisteysintoilija?

- Ei totisesti kumpikaan

Kumpi on itsepäisempi?

- Ollaan molemmat. Kumpikin on luultavasti sitä mieltä, että toinen on itsepäisempi. Riippuu asiasta.

Kumpi vie suuremman osan sängystä?

- mies, vaikka minä olen paksumpi.

Kumpi herää aikaisemmin?

- minä

Missä ensimmäiset treffinne olivat?

- Mitä on treffit?! Kyllä me kerran käytiin sen vuoksi pizzalla, että olin lyönyt tulevan mieheni kanssa alkusyksystä vetoa, että hän opistovuoden aikana löytää itselleen tyttöystävän. Mitä ei tyttö tekisi pizzan tähden..

Kummalla on suurempi perhe?

- Riippuu laskutavasta

Saatko usein kukkia?

- Keneltä?

Kumpi on mustasukkaisempi?

- ei olla kumpikaan vähääkään. Tässä suhteessa ei ole tarvetta

Kuinka kauan kesti ennenkuin suhteesta tuli vakava?

- Mies oli alusta asti kovasti menossa naimisiin. Vakavaksi se asia taisi vetää vasta, kun avioliiton arki läjähti päin näköä.

Kumpi syö enemmän?

-Mies, vaikkei kyllä päältä katsoen uskoisi

Kumpi pesee pyykit?

-Minä. Pitäähän mun nyt edes jotain täällä tehdä..

Kumpi on parempi tietokoneiden kanssa?

-Mies. Vaikka onkin kiinnostunut enemmän "raudasta" ja ohjelmista (Linux-mies henkeen ja vereen) ja minä sisällöstä.

Kuka ajaa autoa kun olette yhdessä?

-Ennen kumpikin ajoi omaa autoaan. Nykyään autolla ajo tekee olkavarteni kipeiksi. Siksi aina mies.


4 kommenttia:

vilukissi kirjoitti...

mukava juttu, ja luin aiemmista postauksistasi, että sulla on lampaitakin ja kanakin ja kukkokin, jestas sentään kuinka ihanaa. Laulaako kukko aamuisin??? Saatko oikein kananmuniakin? Keritsetkö lampaasi itse? Teetätkö lankaa?

Millan kirjoitti...

Kana on jo ikivanha, eikä enää muni, mutta ennen niitä oli paljon (semmoisia kirjavia) ja olivat ahkeria munimaan.

Lampaat mies on kerinyt joka vuosi naapurin emännän kanssa. Muutaman vuoden villat meni äänitysstudion eristeiksi (ovat siihen kuulemma erinomaista värkkiä) ja yhtenä vuonna tuli kokeiltua huovutusta, mutta eipä ole teetetty lankaa, koska se on niin kallista. Halvemmalla saa Tapion kaupasta.

Mk kirjoitti...

Mukava kun nappasit!
Meilläkin oli ennen kirjavia kanoja ja kukko.
Pari kertaa hautominen onnistui ja tiput olivat tosi nättejä.
Kukko vain oli liian aamuvirkku, ainakin naapurin mielestä.

Millan kirjoitti...

Vai ei teillä naapuri kukkokellosta tykännyt. Mitenkäs hän koiria sietää, vai onko naapuri jo vaihtunut ;-)?,