torstai 2. joulukuuta 2010

Aurinkokennoihminen

Tuulella käyvistä tyypeistä olen kyllä kuullut, mutta itse taidan olla aurinkokennoihminen. Valo herättelee toimintaan, antaa energiaa ja tuulettaa ajatuksia.

Koska päivänvaloa on tällä hetkellä tarjolla vain muutama tunti vuorokaudessa, se on käytettävä tarkasti hyödyksi. Vielä kun keksisi konstin varastoida sitä talteen..

Joku espanjalainen nainen kuulemma on ainakin keksinyt ryhtyä sillä ansaitsemaan . Hän on rekisteröinyt auringon omaisuudekseen ja aikoo ryhtyä piakkoin perimään sen energiasta nauttivilta käyttömaksua. Vielä ei ole lasku postilaatikkoon kolahtanut, joten lähdenpä toistaiseksi surutta tästä ylellisyydestä nauttimaan..

1 kommentti:

Elegia kirjoitti...

Ihana kuva, siinä on talven kauneus vangittu. Lumi kaunistaa maisemaa, mutta noin muuten en siitä pidä ;)

Olen oppinut tässä viime aikoina, että valoisuus ja aurinko tekee minulle hyvää. Ja toisaalta myös ystävän seura. Olen ollut niin tottunut olemaan yksin, etten ole edes tajunnut, kuinka paljon olen kaivannut ystävää.